בגדי המלך החדשים | סיפור לילדים בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור בגדי המלך החדשים:

בגדי המלך החדשים הוא סיפור על מלך גנדרן ששני נוכלים מצליחים בתחכום לשטות בו ולגרום לו להופיע ללא בגדים מול נתיניו. זה הוא אחד מסיפוריו של הנס כריסטיאן אנדרסן שפורסם בשנת 1837. סיפור-עם זה הפך לסיפור המחנך ילדים להימנע מהונאה עצמית ולהודות בטעויות שלהם, אחרת זה יכול להוביל אותם למצבים לא נעימים.

סיפור בגדי המלך החדשים מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

היו היה פעם מלך, שהדבר שהכי אהב בעולם היה ללבוש בגדים חדשים ומפוארים. שלוש פעמים ביום הוא היה מחליף לבגדי מלך חדשים לגמרי שמעולם לא לבש לפני כן. רוב המלכים עסוקים כל היום בשיחה עם יועצים ושרים חשובים, ובטיפול בבעיות של הארץ שהם אחראים עליה, אבל לא המלך הזה! הוא היה עסוק מדי בלחשוב מה הדבר הבא שילבש, ובשליחה של המשרתים שלו למצוא את התלבושת המדהימה הבאה שיופיע בה מול השרים והנתינים שלו.

יום אחד הגיעו שני אנשים זרים לעיר. הם אמרו לכולם שהם תופרי הבגדים הכי טובים בארץ. הם הסתובבו בעיר ואמרו שהבד שהם תופרים היה הבד הטוב ביותר שמישהו ראה אי פעם. אבל בעצם, הם לא היו תופרים, ואפילו לא ידעו לתפור – הם היו נוכלים.

התופרים המזויפים האלה אמרו שהבד שלהם יפה יותר מכל בד אחר, אבל אי אפשר היה לראות אותו ככה סתם. רק האנשים הכי חכמים יוכלו לראות את בד הקסם הזה. אנשים שלא היו חכמים מספיק –  לא היו מצליחים לראות שום דבר.

מהר מאוד הגיעה השמועה על שני התופרים הללו ועל הבד המשובח שלהם למשרתים של המלך. המשרתים מיהרו להביא אל המלך את שני התופרים.

"אדוני המלך!" הם השתחוו, "אנחנו מזמינים אותך לבוא אלינו לחנות ולראות במו עיניך את הבד הכי יפה שראית מעולם! בד שרק האנשים הכי חכמים מסוגלים לראות!"

2 מחשבות על “בגדי המלך החדשים | סיפור לילדים בחינם – סיפור קטן 2024”

    • אנחנו משתדלים לשמור על הסיפורים כפי שנכתבו במקור, אבל תודה על ההערה! 🙂
      מקווים שאת נהנית משאר הסיפורים שלנו!
      לילה טוב 🙂

      הגב

כתיבת תגובה