בת הים הקטנה | סיפור לילדים לפני השינה חינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור בת הים הקטנה:

בת הים הקטנה הוא סיפור אגדה על בת ים החולמת להפוך לאנושית ולהתחתן עם נסיך, אך עושה זאת בעזרתה של מכשפה רעה. סיפור אגדה זה עובד לספרים, מחזות וסרטים, ביניהם עיבוד קולנועי מונפש של דיסני משנת 1989 שזכה להצלחה רבה ברחבי העולם. הסיפור מבוסס על אגדה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן שפורסמה בשנת 1837.

סיפור זה מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

לפני שנים רבות, הרחק הרחק בעומק הים, מלך הים שלט בכל רחבי העולם התת-ימי.

הטירה שלו הייתה בנקודה העמוקה ביותר של הים. הקירות היו עשויים מאלמוגים כחולים, על הגג היו צדפות ענק שנפתחו ונסגרו כשהזרמי הים עברו על ידם. ושם חי מלך הים עם אמו וארבע בנותיו, שכל אחת נולדה בהפרש של שנה אחת מהשנייה.

הצעירה מבין ארבע הנסיכות הייתה בת הים הקטנה בשם אריאל. היא בילתה הרבה מזמנה בשחייה אל ספינות ששקעו אל קרקעית הים. בספינות היא מצאה אוצרות מהעולם למעלה! היא הייתה ממלאת את זרועותיה מכל הבא ליד ומוסיפה אל האוסף שלה במערה שבה שמרה הכול. כל הזמן היא הייתה שרה ובעודה עושה זאת, דגים חגו סביבה כדי לשמוע אותה. שכן קולה של בת הים הקטנה היה הקול היפה ביותר מתחת לים.

הבנות ידעו שכשהן מגיעות לגיל 15, הן יכולות לשחות לראשונה אל מעל לפני המים. אבל יעבור הרבה זמן עד שבת הים הקטנה תוכל לעשות את זה, מכיוון שהיא הייתה הצעירה ביותר מבין האחיות. אז מרוב שהייתה חסרת סבלנות לראות את כל מה שקורה מעל לפני המים, היא גרמה לסבתא שלה לספר לה הכל על החיים ביבשה. סיפורים על ספינות ועיירות, וכל פיסת סיפורים על בני אדם שהיא הכירה.

עד מהרה מלאו לאחות הבכורה 15 שנים. היא הייתה הראשונה שהורשה לה לעלות אל פני השטח. כשהיא חזרה, היו לה הרבה סיפורים מופלאים לספר לאחיותיה! היא סיפרה על מנוחה על חול לבן רך. גבוה מעליה היו שמיים כחולים עמוקים עם עננים לבנים. מאוחר יותר שקעה השמש, אמרה, וכל השמים נצבעו אדום וזהב. היא ראתה את הציפורים עפות גבוה מעליה, טובלות במים ועושות סיבובים בשמים.

כשהאחות הבאה הגיעה לגיל 15, זה היה חורף.

היא סיפרה על קרחונים שצפים בים וזוהרים בזריחה. כל הספינות נשארו רחוקות מהקרחונים, אמרה. אבל הררי הקרח לא נראו בודדים. הם היו כמו חברים, צפים קרוב זה לזה.

כשהגיע תורה של האחות השלישית, היא סיפרה שהייתה הכי קרוב שאפשר לשער של עיירה. היא שמעה אנשים צועקים, סוסים צועדים ברחובות וצוהלים, ואפילו מוזיקה שלא שמעה מעולם.

בת הים הקטנה הקשיבה לכל זה בפליאה. זה לא היה הוגן שהיא נאלצת לחכות הכי הרבה זמן!

בת הים הקטנה שרה לדגים - אתר סיפור קטן
Sea bottom vector created by upklyak – www.freepik.com

כתיבת תגובה