בת הים הקטנה | סיפור לילדים לפני השינה חינם – סיפור קטן 2024

עמוד 2

אחרי הרבה שנים, סוף סוף הגיע היום שבו גם היא הגיעה לגיל 15. עכשיו היא יכלה לעלות מעל לפני השטח ולראות הכול בעצמה.

כשהיא עלתה מעל המים, בת הים הקטנה ראתה ספינה גדולה קרוב אליה. על הספינה התנגנה מוזיקה יפה, מלחים רקדו על הסיפון. הם צחקו ונהנו. זו חייבת להיות מסיבה! מדי פעם כשהגלים הרימו את בת הים הקטנה, היא יכלה לראות טוב יותר. בחור צעיר ונאה יצא על הסיפון. כשעשה זאת, מאה זיקוקים עלו באוויר. המסיבה הייתה בשבילו. זה היה יום ההולדת שלו? היא שחתה קרוב יותר.

נראה היה שהגברים כולם אוהבים את הצעיר הזה. כשהוא דיבר, היו המלחים צוחקים. לפעמים טפחו על גבו בשמחה. פעם אחת זה גם גרם לכתר שלו ליפול. הגברים צחקו והרימו אותו. "כתר," אמרה בת הים הקטנה. "הוא חייב להיות נסיך."

פתאום נעשה חשוך מאוד והרוח התגברה. המלחים החלו להתרוצץ על הסיפון. הם הורידו את המפרש. הספינה צללה ועלתה במעלה הגלים הגבוהים שהופיעו פתאום.

ואז הופיע ברק. אחריו נשמע רעם חזק. סופת חזקה השתוללה בים. הספינה המסכנה התחילה לנטות הצידה בגלל הגלים החזקים! היה כה חשוך שבת הים הקטנה לא יכלה לראות דבר. ואז ברק האיר את השמים, והיא ראתה את הנסיך הצעיר על הסיפון. נראה היה שהוא היחיד שעדיין שם! הוא עבד קשה כדי לשמור על הספינה על פני המים. הוא זרק חבלים לאנשיו שקפצו. אבל אז, בבת אחת, הגלים עלו גבוה גבוה והספינה התחילה להתהפך. הנסיך החליק לצד הספינה והושלך מעל הסיפון! הוא נפל למטה לים.

הוא צלל מהר מאוד. מה הייתה אמורה בת הים הקטנה לעשות? היא ידעה שבני אדם לא יכולים לחיות מתחת למים. היא צללה עמוק ומהר. היא הושיטה את ידה והצליחה לתפוס את חולצתו. ואז היא שחתה אל פני השטח הכי מהר שיכלה. הוא היה כבד מאוד אבל לבסוף היא הצליחה למשוך את ראשו מעל המים. שם צפו שניהם כשהגלים עולים ויורדים.

Boat vector created by freepik – www.freepik.com

כתיבת תגובה