בת הים הקטנה | סיפור לילדים לפני השינה חינם – סיפור קטן 2024

עמוד 5 (מתוך 7)

"סלחי לי גברתי, את בסדר?" זה היה לא אחר מאשר הנסיך! היא ניסתה להגיד משהו אבל שום דבר לא יצא מפיה. "את לא יכולה לדבר?" הוא אמר. היא הנידה בראשה. "אוי! ובכן, תני לי לקחת אותך לטירה. את יכולה להתנקות שם ולקבל בגדים יבשים ללבוש."

בת הים הקטנה שמחה מאוד להצטרף לנסיך בטירה! בהתחלה, ההליכה על שתי רגליה הייתה מגושמת ושתי רגליה החדשות רעדו מאוד. אבל עד מהרה היא הבינה איך ללכת נכון. באותו לילה הראה לה הנסיך את חדרי הטירה. הוא היה מצביע על התמונות על הקירות ומספר לה הכל על האנשים שהופיעו בהן. כשהוא אמר משהו מצחיק, הם צחקו יחד. כשהסיפור היה עצוב, עיניה אמרו לו שהיא יודעת למה וגם היא מרגישה עצובה.

למחרת הייתה מסיבה מלכותית. הנסיך לא רצה ללכת אליה. שעות של עמידה עם אנשים לבושים בהידור שמדברים ומדברים ואין להם מה להגיד! הוא שאל את בת הים הקטנה אם היא יכולה לבוא איתו. היא הנהנה "כן" גדול! באותו יום, עם בת הים הקטנה לצידו, הנסיך חש שמח. לפעמים הוא היה מעיר לה הערה בקול נמוך. ולפי עיניה ופניה, הוא ידע שהיא מבינה.

לאחר מכן, הנסיך רצה את בת הים הקטנה לצידו בכל יום. הוא חשב שהוא אפילו מתחיל להתאהב בה. אבל הוא עדיין קיווה להתחתן עם האחת עם הקול המקסים שזכר מאז שניצל. כמובן, זו לא יכולה להיות חברתו החדשה והנפלאה שלא הייתה מסוגלת לדבר, שלא לדבר על לשיר.

המלך קרא לבנו יום אחד. "בני," הוא אמר, "אמא שלך ואני קיבלנו החלטה. הגיע הזמן שלך להתחתן. למזלך כבר בחרנו לך כלה".

"מה!?" אמר הנסיך. כל מה שרצה היה להתחתן עם האישה עם הקול היפה שזכר. "מי זאת?"

"נסיכה מארץ קרובה. הערב היא באה עם הוריה כדי לתכנן את החתונה".

הנסיך היה עצוב מאוד ובת הים הקטנה חשה פחד. היא ידעה מה יקרה לה יום אחרי שהנסיך יתחתן עם מישהי אחרת!

הים הקטנה והנסיך
Girl clipart vector created by brgfx – www.freepik.com

כתיבת תגובה