בת הים הקטנה | סיפור לילדים לפני השינה חינם – סיפור קטן 2024

עמוד 6 (מתוך 7)

באותו לילה הצרות שלה החמירו עוד יותר. מה שבתולת הים הקטנה לא ידעה זה שמכשפת הים הכניסה את קולה לנסיכה הזו. היא הייתה נסיכה יהירה שחשבה רק על עצמה. אבל כשהיא דיברה, זה היה קולה של בת הים הקטנה שיצא החוצה! הנסיך היה המום. הוא ביקש מהנסיכה לשיר. זה היה קולה של בת הים הקטנה שמילא את החדר. הנסיך לא האמין למזלו! סוף סוף יוכל להתחתן עם האישה שאליה ייחל כל הזמן הזה! כשחלק את שמחתו עם בת הים הקטנה, היא ניסתה להראות שהיא שמחה בשבילו. אבל עצבות מילאה את לבה.

למחרת בבוקר עם עלות השחר, הלכה בת הים הקטנה לים. אחיותיה, מודאגות מאחר שלא שמעו ממנה, עלו מעל פני המים כדי לראות מה שלומה. אחותם הצעירה סיפרה להן באיזו צרות היא נמצאת. חתונתו של הנסיך עומדת להתקיים כבר למחרת! ויום אחרי זה היא תמות. האחיות אמרו לה לא לדאוג כי יש להן רעיון! הם אמרו לה לחזור לחוף מאוחר יותר באותו לילה. ואז הם צללו בחזרה לים.

באותו לילה, בת הים הקטנה חזרה לחוף כפי שנאמר לה לעשות. שלוש האחיות הופיעו שוב. שיערן הארוך והיפה נעלם. הן חתכו את כולו כדי לתת למכשפת הים תמורת סכין. עם הסכין, בת הים הקטנה חייבת להרוג את הנסיכה באותו לילה. ואז החתונה לא תוכל להתקיים והיא תוכל לחזור לים ולהיות עם משפחתה. היא לקחה את הסכין כי ידעה כמה הן הקריבו בשביל להביא לה אותה. אבל בלבה ידעה שהיא לא הולכת להרוג את הנסיכה.

יום החתונה הגיע. בת הים הקטנה עלתה לספינת החתונה עם האורחים האחרים. החתונה תתקיים עם השקיעה.

בינתיים חזרו שלוש האחיות הביתה. הם נתקלו באביהן הכועס. "איפה אחותכן?" צעק מלך הים. "איפה כולכם הייתם?"

הם סיפרו לאב באיזה צרות נמצאת אחותם הצעירה. האב שחה עד לספינת החתונה. הוא ראה את הנסיך והנסיכה מתכוננים להתחתן. הוא ידע שבתו לא השתמשה בסכין בלילה הקודם.

בבת אחת מיהר מלך הים לראות את מכשפת הים. היא צחקה. היא אמרה שיש רק דרך אחת להציל את בתו הצעירה מגורלה – אם הוא רק ימסור לה את השרביט שלו, ניתן היה להציל את בת הים הקטנה. עם השרביט בידה, מכשפת הים תשלוט בממלכת העולם התחתון! מלך הים נשם נשימה עמוקה. מה עוד הוא יכול לעשות? אז הוא הסכים.

הים
Vintage sketch vector created by macrovector – www.freepik.com

כתיבת תגובה