בת הים הקטנה | סיפור לילדים לפני השינה חינם – סיפור קטן 2024

עמוד 7

מכשפת הים תפסה את השרביט וצחקה בשמחה. היא מיהרה לספינת החתונה לראות את ניצחונה. בת הים הקטנה ראתה את מכשפת הים עולה מהים. היא ראתה שעם השרביט, מכשפת הים הפכה למפלצת ים ענקית. זרועות גמישות התפתלו מכל גופה כמו תמנון. בת הים הקטנה ידעה שהיא חייבת להגן על הנסיך ואפילו על כלתו החדשה. אז היא הוציאה את הסכין. בדיוק אז, אחת מהזרועות של מכשפת הים הושט אליה והרים אותה מהספינה! "זה הסוף שלך!" קראה מכשפת הים הענקית.

בת הים הקטנה הייתה עטופה בחוזקה בזרוע התמנון. הזרוע הרימה אותה מול פניה של מכשפת הים. הסכין שהיא החזיקה – הסכין של מכשפת הים – היא השתמשה בה והכניסה אותה עמוק לתוך החזה של המפלצת.

מכשפת הים נסוגה לאחור בכאב ובת הים הקטנה השתחררה מהזרוע ונחתה בתוך המים. האורחים התרוצצו בפחד על הספינה. הנסיך ירה חץ אחר חץ במפלצת. לבסוף, מכשפת הים נפלה מתחת למים. כשהיא נפלה בוטל הכישוף ורגליה של אריאל הפכו שוב לזנב של בת ים. קולה השתחרר מתוך הנסיכה היהירה וחזר אליה.

הנסיכה אז צעקה בקול חריף וגס, "איזו ממלכה עלובה זו! אתה אפילו לא יכול לעשות חתונה כמו שצריך!" הנסיך שמע את הנסיכה וידע שהיא לא מי שהוא חשב שהיא. ואז בת הים הקטנה התחילה לשיר. הנסיך ידע שהקול שהוא זוכר שייך לזו שהייתה איתו כל הזמן ושלמד לאהוב.

הנסיכה הזועמת יצאה בסערה מספינת החתונה אל סירה שעמדה לשוט משם. ומשפחתה הלכה אחריה.

כשהגיע מלך הים, השרביט צף על פני המים, כאילו חיכה לו. הוא הושיט את זרועו ואחז בשרביט שוב.

"ובכן!" אמר מלך הים. "אני רואה שהבת שלי בידיים טובות." ובהינף בשרביט, הוא הרים את בת הים הקטנה בחזרה אל הספינה והעניק לה שוב את שתי רגליה.

הנסיך כרך את זרועותיו סביבה. "עכשיו אני יודע שזו היית את כל הזמן!" אמר הנסיך. "התינשאי לי?" בת הים הקטנה קיבלה את קולה עכשיו. אבל עם כל האושר שבלבה, היא לא הצליחה לדבר. אז היא הנהנה "כן" בחיוך חם. והחתונה שכמעט התבטלה התקיימה על סיפון הספינה אחרי הכל.

הסוף.

.

אהבתם את הסיפור? מוזמנים לספר לנו על החוויה שלכם בתגובות כאן למטה!
רוצים לפרסם באתר סיפור משלכם? מוזמנים לשלוח לנו בעמוד צור קשר!

הים
Sea elements vector created by freepik – www.freepik.com

————-

אם נהניתם מהסיפור, אתם מוזמנים לשתף אותו ברשתות החברתיות, להירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל התראות על סיפורים חדשים, ואף לספר לחבריכם על האתר שלנו "סיפור קטן". כמו סיפור זה, ישנם עוד סיפורים רבים באתר, ואתם יותר ממוזמנים לקרוא אותם לילדיכם!

עיבוד הסיפור לעברית על ידי אתר "סיפור קטן".

כתיבת תגובה