סיפור האריה והעכבר לילדים | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור האריה והעכבר:

סיפור האריה והעכבר הוא אחד הסיפורים המוכרים מבין משליו הרבים של איזופוס היווני, שחי בשנת 600 לפני הספירה. משל זה עבר לאורך הדורות מפה לאוזן בגרסאות שונות, תוך שמירה על מוסר ההשכל שלו. מוסר השכל זה הפך אותו לפופולרי מאוד, ועוזר ללמד ילדים לא לזלזל ביכולותיו של אף אחד ולדעת שלכל אחד בעולם יש ערך.

סיפור האריה והעכבר מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1 בסיפור האריה והעכבר – מלך הג'ונגל

פעם אחת בג'ונגל רחוק וצפוף מאוד, חי אריה אדיר שכל היצורים בג'ונגל פחדו ממנו מאוד. הוא היה מלך הג'ונגל.

האריה הגדול לא פחד מכלום, והוא אהב לראות את כולם מפחדים ממנו ומכבדים אותו בכל ביער. בכל יום הוא היה עסוק בציד בחצי היום הראשון, ובשינה בחצי היום השני. אף יצור לא העז להתקרב למאורה שלו גם אם הוא לא היה שם בכלל, אבל במיוחד כשהוא ישן. כי אם מישהו היה מעיר אותו ומפריע לשינה שלו, הוא היה כועס עליו מאוד.

אבל יום אחד היה עכבר קטן שהיה סקרן מאוד לראות איך נראית המערה של האריה הגדול. אז הוא נכנס בזהירות למערה שבה נח האריה. כשהתקרב, הוא לא ראה את האריה בשום מקום.

'הוא הלך לאנשהו… יכול להיות שהוא יחזור בקרוב? לא… אני לא חושב.' חשב העכבר.

הוא רץ פנימה אל תוך המערה. זה היה מקום חשוך מאוד עם נטיפים וזקיפים בכל מקום, ובמרכז המערה היה חלל גדול מספיק בשביל שהאריה הגדול יוכל לחיות בו בנוחות. העכבר הרגיש קטן וקצת פחד כשראה את סימני העקבות הגדולים של האריה על הרצפה של המערה, את העצמות שהיו מפוזרות בכל פינה מהיצורים שאכל, ואת השריטות העמוקות שהשאיר עם הטפרים שלו על חלק מהנטיפים והזקיפים שבמערה.

'אולי עדיף שאני אלך מפה.' חשב לעצמו העכבר.

כתיבת תגובה