סיפור השועל והחסידה לילדים | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור השועל והחסידה:

סיפור השועל והחסידה הוא אחד הסיפורים המוכרים מבין משליו הרבים של איזופוס היווני, שחי בשנת 600 לפני הספירה. הסיפור עובד לגרסה המוכרת כיום על ידי ז'אן לה פונטן בשנת 1668. סיפור השועל והחסידה אהוב בעיקר בגלל מוסר ההשכל שלו המלמד על חשיבות קבלת האחר והשונה, וערכה של חברות אמיתית.

סיפור השועל והחסידה מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

פעם היה אגם גדול באמצע יער יפה ומואר, עם הרבה מאוד חיות שהסתובבו בו. האגם היה הבית של כמה חסידות גדולות. החסידות היו צדות את הדגים באגם וחיות יחד בשקט ובשלווה.

שועל ערמומי אחד חי באותו זמן ביער. הוא היה הולך הרבה לאגם כדי לנסות לצוד בעצמו דגים וסרטנים קטנים כשהיה רעב. ליד האגם הוא היה פוגש מדי פעם את אחת החסידות, וכעבור כמה זמן השועל והחסידה הפכו לחברים ובילו הרבה זמן בשיחות ארוכות, בסעודה ביחד ובמשחקים.

השועל היה ערמומי והיה נהנה לעבוד על אחרים. לעומת השועל, החסידה הייתה חיה ישרה ואמינה.

יום אחד, לשועל עלה רעיון למתוח את חברתו החסידה. ברגע שעלה לו הרעיון הוא בא אל החסידה והזמין אותה לארוחת ערב בבית שלו. הוא אמר לה, "אני מתכנן ארוחת ערב מיוחדת להיום בערב בבית שלי, ואשמח אם תצטרפי אלי." תוך כדי שהוא מחייך על המתיחה שהוא עומד לעשות.

החסידה שמחה מאוד על ההזמנה לארוחה ואמרה, "תודה רבה על ההזמנה שלך! אני אשמח מאוד לבוא לארוחה אצלך בבית." היא מעולם לא ראתה את ביתו של השועל והתרגשה מאוד.

כתיבת תגובה