סיפור הילד שצעק זאב זאב לילדים | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור הילד שצעק זאב זאב לילדים:

סיפור 'זאב זאב,' הוא אחד הסיפורים המוכרים מבין משליו הרבים של איזופוס היווני, שחי באזור שנת 600 לפני הספירה. משל זה עבר לאורך הדורות מפה לאוזן בגרסאות שונות, תוך שמירה על מוסר ההשכל העיקרי שלו. מוסר השכל זה הפך את הסיפור לפופולרי מאוד, ועוזר עד היום ללמד ילדים לא לשקר ולהגיד תמיד רק את האמת.

סיפור הילד שצעק זאב זאב מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

פעם היה ילד קטן שהתגורר בכפר ליד גבעה. הוא היה ילד שובב שאהב לשחק בקולי קולות, ולהפריע לשכנים שלו, ולהציק לחיות שהסתובב ברחבי הכפר. אבא שלו לא אהב את ההתנהגות הילדותית הזאת, והחליט שהגיע הזמן שהילד יתבגר ויקבל על עצמו קצת אחריות. הוא אמר לילד שמהיום הוא אחראי לקחת איתו כל יום כמה כבשים מתוך עדר הכבשים הגדול של האבא לאכול עשב על הגבעה שליד הכפר, ולהחזיר אותן אחרי שיסיימו לאכול. ואת הכול לעשות לגמרי לבדו.

הילד לא רצה לעשות את זה והעדיף להמשיך להשתובב בכל הכפר ולשגע את כולם, אבל לא הייתה לו ברירה. מאותו יום הוא היה לוקח את עדר הכבשים הקטן שלו לגבעה כדי שיוכלו לאכול מהעשב הירוק והטרי שהיה שם, וכשסיימו הכבשים לאכול אחרי כמה שעות, הוא היה מחזיר אותן בחזרה הביתה.

בכל הכפר היה ידוע שבאזור הגבעה היה מסתובב לפעמים זאב גדול ורעב, שהיה תוקף את הכבשים שרעו שם ולפעמים גם בני אדם. אבל תושבי הכפר שבתחתית הגבעה תמיד היו מוכנים  להגן על כל מי שהזאב תקף אותו. אבא של רועה הצאן הצעיר הזהיר אותו שאם אי פעם יראה את הזאב מתקרב אליו או אל עדר הכבשים שלו, הוא צריך לקרוא בקול לעזרה ותושבי הכפר יבואו מיד לעזור לו.

Image by brgfx on Freepik

מחשבה 1 על “סיפור הילד שצעק זאב זאב לילדים | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024”

כתיבת תגובה