סיפור מגילת אסתר לקריאה לילדים ולמבוגרים | סיפור מגילת אסתר לילדים בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור מגילת אסתר לקריאה לילדים ולמבוגרים:

סיפור מגילת אסתר הוא אחד הסיפורים הידועים בתנ"ך. סיפור זה מספר על השתלשלות עניינים שהובילה לכך שהיהודים היו בסכנת השמדה במלכות פרס הקדומה. בסיפור מגילת אסתר, מרדכי ואסתר עולים לגדולה, ויש המזהים את מרדכי כגזבר הממלכה בשם מרדוכּה מימי חשיארש הראשון, שיש חוקרים מסוימים המזהים אותו כאחשוורוש.

סיפור מגילת אסתר לילדים מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1 בסיפור מגילת אסתר לילדים

היה היה פעם מלך שקראו לו אחשוורוש. הוא היה מלך של ארץ שנקראה פרס (איראן של היום) ובממלכה שלו היו 127 מדינות מהודו ועד אפריקה. אחשוורוש ישב בארמון שלו בעיר הבירה שושן ובשנה השלישית של המלוכה שלו הוא עשה משתה גדול והזמין את כל שליטי המדינות שלו והעבדים שלו למשתה. במשתה שהיה במשך 6 חודשים, הוא דאג להראות את כל העושר והכוח שלו.

כשנגמר המשתה, עשה המלך עוד משתה מפואר לכל תושבי העיר שושן בחצר של הארמון, ובו הגיש אוכל ויין בכלים מבית המקדש שהוחרב שבעים שנה לפני כן. וגם אשתו המלכה וַשְׁתִּי עשתה משתה לנשים בארמון.

אחרי שבעה ימים של משתה, המלך אחשוורוש השיכור שלח את המשרתים שלו להביא את המלכה וַשְׁתִּי כדי להראות את היופי שלה לכל מי שנמצא במשתה. אבל המלכה וַשְׁתִּי לא הסכימה לבוא והמלך כעס על זה מאוד. אחרי שהמשתה נגמר הוא קרא לכל היועצים שלו לבוא אליו.

פרס ומדי
sweet publishing-FreeBibleimages.org

כתיבת תגובה