עכבר העיר ועכבר הכפר | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור עכבר העיר ועכבר הכפר:

סיפור עכבר העיר ועכבר הכפר הוא אחד הסיפורים המוכרים מבין משליו הרבים של איזופוס היווני, שחי בשנת 600 לפני הספירה. הסיפור עובד אף לסדרת אנימציה לטלוויזיה בהפקה קנדית-צרפתית. סיפור עכבר העיר ועכבר הכפר אהוב בעיקר בגלל מוסר ההשכל שלו המלמד שהדשא של השכן לא תמיד ירוק יותר.

סיפור עכבר העיר ועכבר הכפר מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1 בסיפור עכבר העיר ועכבר הכפר

לא באמת אכפת לי להודות שאני סוג מאוד פשוט של עכבר. אני גר בתוך עץ נמוך ומלא עלים ליד שדה חיטה גדול. אני לא באמת צריך הרבה בחיים שלי. כמה גרעיני חמנייה או גבעולי חיטה מספיקים לי לארוחה משביעה. וכשאני ממש רוצה להתפנק, החקלאי משאיר לי לפעמים כמה פירורי לחם וגבינה מארוחת הצהריים שלו.

כשאני צמא, אני שותה מהנחל הקטן שזורם ליד העץ שלי. אני נשבע שמי השלגים הקרים הזורמים מראש ההרים אל הנחל הקטן, הם המים הכי טעימים בעולם. אפילו יותר משובחים משמפניה – ואני לא אומר את זה סתם. ניסיתי פעם שמפניה – אז אני יודע על מה אני מדבר.

איך עכבר כפרי פשוט וקטן כמוני טעם שמפניה? ובכן, אני אספר לכם.

לפני לא הרבה זמן הדוד שלי ביקר אותי כאן בעץ שלי. הדוד שלי הוא עכבר העיר. כולם במשפחה שלי יודעים שדוד עכבר העיר הוא מאוד עשיר ומצליח, וגר בבית גדול בלב ליבה של העיר. זה היה כמובן כבוד גדול שהוא הגיע ונשאר איתי לסוף שבוע הרחק מהבית ומהעסקים שלו.

כתיבת תגובה