עמי ותמי | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור עמי ותמי:

עמי ותמי הוא אחד מסיפורי הילדים שלוקטו בידי האחים גרים במהלך המאה ה-19, ובגרסה הגרמנית המקורית נקרא הנזל וגרטל. סיפור-עם זה הפך לסיפור העוזר לילדים להתמודד עם פחדים טבעיים כגון פחד מנטישת הורים ומחושך, אך גם מלמד על יתרונותיהם של יצירתיות ואומץ לצורך פתרון בעיות.

סיפור עמי ותמי מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

היו היה פעם אח ואחות בשם עמי ותמי. שניהם גרו בבית קטן ביער עם אבא שלהם. האבא היה חוטב עצים עני, ואשתו, אמא של עמי ותמי, נפטרה כששני הילדים היו צעירים מאוד. אבא שלהם לא רצה להיות בודד יותר, ואחרי כמה זמן הוא התחתן שוב.

אבל האמא החורגת הייתה רעה לעמי ותמי. היא לא הרשתה לשני הילדים לאכול עד אחרי שהאמא החורגת אכלה את כל מה שהיא רצתה מהצלחות, ורוב הזמן נשאר רק הקשה של הלחם היבש. כל היום היא נתנה להם מטלות קשות.

עמי ותמי ניסו לספר על זה לאבא שלהם אבל הוא לא הקשיב. נראה היה שהוא מקשיב רק לאשתו. כל היום האמא החורגת דיברה על כמה זה קשה לגדל ילדים בבית קטן, וכמה היא רוצה שהם ייעלמו לתמיד.

בכל יום נשאר פחות ופחות אוכל לעמי ותמי. ובכל זאת האמא החורגת נתנה להם עוד ועוד עבודה קשה לעשות. יום אחד התחננה תמי לאבא שלה, "בבקשה, אבא! כל היום אנחנו עובדים קשה ואנחנו רעבים!" אבל האמא החורגת נתנה לה סטירה כואבת בפנים. "חצופים!" היא צעקה. "אם תאכלו עוד, לא יהיה לנו כסף להמשיך להיות בבית הזה!"

באותו לילה האמא החורגת לא הסכימה לעמי ותמי לישון בבית. שניהם נשארו בחוץ, בקור. הם רעדו וניסו לחמם אחד את השנייה. היה חורף בחוץ, והבגדים שהם לבשו היו כל כך דקים שזה הרגיש כמעט כאילו אין להם בגדים בכלל.

10 מחשבות על “עמי ותמי | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024”

  1. בני בן השש אהב את הסיפור הזה! ! תודה שפרסמתם את זה בחינם. זה עזר לו לישון.

    הגב
  2. וואו אני אוהב את הסיפור. קראתי אותו פעמיים, אני אוהב את הסיפור של עמי ותמי, תודה

    הגב
  3. זה היה סיפור שמתאים בדיוק לאתר שלכם! אני קוראת את הסיפורים שלכם כל הזמן כדי לעבוד עם תלמידים במפגשי חונכות והם ממש אוהבים את הסיפורים שלכם! גם התמונות בסיפורים תמיד מדהימות! המשיכו בעבודה הנהדרת! יישר כוח!

    הגב
  4. סיפור מדהים .
    לפי הסיפור הזה כולם צריכים ללמוד להיות נחמדים .
    התמונות גם נחמדות.

    הגב

כתיבת תגובה