עמי ותמי | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

עמוד 4 (מתוך 6)

תמי המבוהלת יכלה רק לגמגם בקושי. "אם זה בסדר מצידך גברתי," היא אמרה, בקול מתוק ככל שהצליחה, "היו כל כך הרבה ממתקים על הבית שלך. ואנחנו כל כך רעבים!"

"אסור לכם, זה הבית שלי!" כעסה המכשפה. אבל כשחזרה לדבר שוב, הקול שלה נרגע. "טוב, לא נורא," היא אמרה בקול עדין יותר, "תיכנסו פנימה. אני אביא לכם משהו לאכול."

עמי ותמי הסתכלו אחד על השניה לפני שהם נכנסו אל תוך הבית של המכשפה.

ארוחה טעימה של מרק ולחם חיכתה להם על השולחן. כשהם בלעו את הלחם האחרון והביטו מסביב בבקתה, מה שראו האח והאחות גרם ללב שלהם לקפוץ בבהלה. ערימות גבוהות של עצמות היו ליד הקיר! אבל שני הילדים היו עייפים כל כך אחרי כל האוכל שאכלו, ולמרות שנבהלו, העיניים שלהם נעצמו והם נרדמו כמעט מיד.

למחרת בבוקר כשהתעוררו, עמי מצא את עצמו נעול בכלוב. המכשפה אמרה לתמי, "אח שלך יישאר שם! כל יום אני אאכיל אותו ואשמין אותו, ועוד מעט הוא יוכל להיות ארוחת ערב משובחת!" היא צחקה, משפשפת את ידיה בשמחה. "עד אז," היא אמרה לתמי, "את תעבדי בשבילי."

ובאמת, עמי אכל הרבה אוכל ותמי עבדה קשה כל היום ועשתה עבודות קשות בשביל המכשפה.

בכל בוקר אמרה המכשפה לעמי, "תראה לי את האצבע שלך. אני ארגיש כמה שמנמן אתה." כי המכשפה הזקנה לא ראתה טוב כל כך. עמי הושיט את האצבע שלו והמכשפה חייכה כשהרגישה כמה שמנמן הוא נהיה.

"תמי," לחש עמי בפחד. "מה נעשה? עוד מעט אהיה שמנמן מספיק והמכשפה תרצה לאכול אותי!" תמי ניסתה לחשוב על תוכנית בריחה, אבל לא הצליחה לחשוב על כלום.

המכשפה הרעה מסיפור עמי ותמי סיפור קטן
בית המכשפה הרעה מסיפור עמי ותמי – אתר סיפור קטן

10 מחשבות על “עמי ותמי | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024”

  1. בני בן השש אהב את הסיפור הזה! ! תודה שפרסמתם את זה בחינם. זה עזר לו לישון.

    הגב
  2. וואו אני אוהב את הסיפור. קראתי אותו פעמיים, אני אוהב את הסיפור של עמי ותמי, תודה

    הגב
  3. זה היה סיפור שמתאים בדיוק לאתר שלכם! אני קוראת את הסיפורים שלכם כל הזמן כדי לעבוד עם תלמידים במפגשי חונכות והם ממש אוהבים את הסיפורים שלכם! גם התמונות בסיפורים תמיד מדהימות! המשיכו בעבודה הנהדרת! יישר כוח!

    הגב
  4. סיפור מדהים .
    לפי הסיפור הזה כולם צריכים ללמוד להיות נחמדים .
    התמונות גם נחמדות.

    הגב

כתיבת תגובה