עמי ותמי | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

עמוד 6

"ילדה טיפשה!" צעקה המכשפה. היא מלמלה לעצמה בעצבנות בזמן שנכנסה לתנור. ברגע שהמכשפה הייתה בפנים, תמי סגרה במהירות את הדלת של התנור. והמכשפה נשארה בפנים.

"תמי!" עמי צעק בהתלהבות, "הצלת אותנו!"

תמי ניסתה לחשוב מהר. "איפה המפתח לכלוב שלך עמי?" היא הסתכלה מסביב וחיפשה. בסוף היא מצאה אותו בתוך האגרטל. היא שחררה את עמי מהכלוב מיד. ואז כשהיא החזירה את המפתח אל האגרטל, מה היא הרגישה מתחת למפתח? לא יאמן! בתוך האגרטל היו המון תכשיטים יקרים!

הם מילאו את הכיסים שלהם בתכשיטים ורצו החוצה הכי מהר שהם יכולים. באור השמש הם מצאו מהר מאוד שביל קטן והלכו אחריו. הוא הוביל לשביל גדול יותר והשביל הזה הוביל לכביש. הם חיכו בצד הדרך וקיוו שמישהו יעבור שם. כשאדם רוכב על סוס הופיע מרחוק, עמי ותמי נופפו בידיהם. הרוכב עצר, והילדים הציעו את אחד התכשיטים הקטנים בתנאי שיקח אותם הביתה, והרוכב שמח לקחת אותם הביתה.

כשהאח והאחות פתחו את דלת הבית, אבא שלהם כל כך התרגש ושמח לראות אותם. הוא דאג וחיפש אותם יום ולילה מאז שנעלמו. הם גילו שהאמא החורגת שלהם נפטרה לא הרבה זמן אחרי שעזבו. מאז ובמשך שנים רבות, חיו עמי ותמי באושר עם אבא שלהם בבית ביער.

הסוף.

.

אהבתם את הסיפור? מוזמנים לספר לנו על החוויה שלכם בתגובות כאן למטה!
רוצים לפרסם באתר סיפור משלכם? מוזמנים לשלוח לנו בעמוד צור קשר!

ממתקים מסיפור עמי ותמי סיפור קטן

————-

אם נהניתם מסיפור עמי ותמי, אתם מוזמנים לשתף אותו ברשתות החברתיות, להירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל התראות על סיפורים חדשים, ואף לספר לחבריכם על האתר שלנו "סיפור קטן". כמו סיפור עמי ותמי, ישנם עוד סיפורים רבים באתר, ואתם יותר ממוזמנים לקרוא אותם לילדיכם

עיבוד סיפור עמי ותמי לעברית על ידי אתר "סיפור קטן".

10 מחשבות על “עמי ותמי | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024”

  1. בני בן השש אהב את הסיפור הזה! ! תודה שפרסמתם את זה בחינם. זה עזר לו לישון.

    הגב
  2. וואו אני אוהב את הסיפור. קראתי אותו פעמיים, אני אוהב את הסיפור של עמי ותמי, תודה

    הגב
  3. זה היה סיפור שמתאים בדיוק לאתר שלכם! אני קוראת את הסיפורים שלכם כל הזמן כדי לעבוד עם תלמידים במפגשי חונכות והם ממש אוהבים את הסיפורים שלכם! גם התמונות בסיפורים תמיד מדהימות! המשיכו בעבודה הנהדרת! יישר כוח!

    הגב
  4. סיפור מדהים .
    לפי הסיפור הזה כולם צריכים ללמוד להיות נחמדים .
    התמונות גם נחמדות.

    הגב

כתיבת תגובה