שלושת החזירונים והזאב | סיפור לילדים בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור שלושת החזירונים והזאב:

שלושת החזירונים והזאב הוא סיפור מספרו של ג'וזף ג'ייקובס, אף שקיימות גרסאות מוקדמות יותר של הסיפור. הוא הפך עם הזמן לסיפור המלמד ילדים מוסר השכל של סוף מעשה במחשבה תחילה וחישוב המעשים מראש. הוא מראה איך עבודה קשה והתמדה משתלמים, גם כשנראה שיש דרך קצרה וקלה יותר אך פחות איכותית.

סיפור שלושת החזירונים והזאב מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

גברת חזיר הייתה עייפה מאוד: "אוי, חמודים שלי," היא אמרה לשלושת החזירונים הקטנים שלה, "אני לא יכולה לעשות את העבודה הזאת יותר, זה יותר מדי קשה לי ואני זקנה מדי לכל זה. אתם כבר גדולים, והגיע הזמן שתצאו לעולם הגדול ותלמדו לדאוג לעצמכם."

שלושת החזירונים הקטנים התלהבו לחשוב על העתיד החדש שמחכה להם וכל אחד חלם על הבית שיבנה לעצמו. הם הלכו לישון אחרי שיחות ארוכות שבהן דיברו על כל התכנונים שלהם. למחרת שלושתם יצאו לדרך אחרי שהבטיחו לגברת חזיר שישמרו על עצמם ושישמרו על קשר.

שלושת החזירונים הקטנים הלכו בדרך רחבה, והחזירון הקטן הראשון ראה מרחוק אדם שסחב צרור קש גדול וכבד ונראה עייף מאוד. הוא מיהר אליו.

"סליחה," אמר החזירון הקטן הראשון בנימוס. "אתה מוכן בבקשה למכור לי קצת מהקש שלך כדי שאוכל לבנות בית?"

האיש הסכים בשמחה להוריד קצת מכמות הקש שסחב על הגב שלו ולמכור לחזירון, והחזירון הקטן הראשון הלך למצוא מקום טוב לבנות בו את הבית שלו.

שני החזירונים הקטנים האחרים המשיכו לאורך הדרך, ומהר מאוד הם פגשו אדם סוחב הרבה ענפים גדולים.

כתיבת תגובה