היפה והחיה | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור היפה והחיה:

היפה והחיה הוא סיפור אגדה המבוסס על מעשיה מאגדותיהם של האחים גרים. הסיפור עובד למחזות וסרטים, ביניהם הסרט הפופולרי "היפה והחיה" משנת 1991 של דיסני, שזכה להצלחה גדולה מאוד בעולם והיה סרט האנימציה הראשון שהיה מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר בפרסי האוסקר. בשנת 2017 יצא בנוסף סרט לייב אקשן של היפה והחיה.

סיפור היפה והחיה מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1 בסיפור היפה והחיה – שלוש בנות

היו היה פעם סוחר עשיר מאוד שהיו לו שלוש בנות. הן היו מאוד חכמות ויפות, במיוחד הבת הקטנה שקראו לה בל והאחיות שלה קינאו בה מאוד.

שתי האחיות הגדולות היו גאוותניות. הן לא התחברו לאנשים שלא היו עשירים כמוהן. הן יצאו כל יום למסיבות, נשפים והצגות וצחקו על האחות הקטנה שלהן שרק רצתה לקרוא ספרים כל היום.

יום אחד, איבד הסוחר בבת אחד את כל הכסף והרכוש שלו. לא נשאר לו כלום, חוץ מבית אחד בכפר קטן ורחוק מהעיר. הוא אמר לבנות שלו בדמעות שהן צריכות לעזוב איתו את העיר ולעבור לכפר כדי לעבוד שם. שתי הבנות הגדולות ענו לו שהן לא מוכנות לעזוב את העיר, ושיש כמה סוחרים שישמחו לתת להן לחיות איתם, למרות שלא היה להן כסף. אבל הן טעו. הסוחרים האלו זלזלו בהן ונטשו אותן בגלל שהן היו גאוותניות. הם לא אהבו אותן.

"לא צריך לרחם עליהן. הן צריכות ללמוד את המקום שלהן ולעבוד כמו כולם," הם אמרו כשדיברו ביניהם, "אבל," הוסיפו, "אנחנו מודאגים מאוד מבל, היא נחמדה מאוד לכל האנשים, היא ידידותית ואדיבה כל כך. החיים בכפר לא יהיו לה קלים."

כשהגיעו לבית הקטן שבכפר, הסוחר התחיל לעבוד בחקלאות ובל הייתה קמה כל יום בארבע לפנות בוקר. לפני שהאחיות הגדולות התעוררו, היא ניקתה מהר את הבית והכינה ארוחת בוקר למשפחה. בהתחלה היה לה קשה מאוד, כי לא הייתה רגילה לעבוד בעבודות הבית, אבל תוך פחות מחודשיים היא נהייתה חזקה ובריאה יותר. לאחר שסיימה את העבודה שלה, היא הייתה קוראת, מנגנת ושרה.

שתי הבנות הגדולות לא ידעו איך להעביר את הזמן שלהן. הן קמו מאוחר ולא עשו שום דבר חוץ מלבכות במשך כל היום על הבגדים היקרים שנאלצו למכור. הן אהבו לצחוק על בל ולזלזל בה, "תראי כמה היא מתאימה להיות משרתת." הן אמרו.

מחשבה 1 על “היפה והחיה | סיפור לילדים לפני השינה בחינם – סיפור קטן 2024”

כתיבת תגובה