הברווזון המכוער | סיפור לילדים בחינם – סיפור קטן 2024

קטע מידע קצר על סיפור הברווזון המכוער:

הברווזון המכוער הוא סיפור על אווז שנולד למשפחת ברווזים ונדחה על ידי אחיו וסביבתו, ולבסוף מצליח למצוא את מקומו. זה הוא אחד מסיפוריו של הנס כריסטיאן אנדרסן שפורסם בשנת 1843. סיפור-עם זה הפך לסיפור המחנך ילדים לקבל את השונה ולא להפלות אף אחד על סמך המראה, וכן ללמוד למצוא את מקומם בחברה.

סיפור זה מובא אליכם על ידי אתר סיפור קטן. תיהנו!

————-

עמוד 1

בחווה קטנה, אמא ברווזה ישבה בקן על הביצים שלה. "כמה זמן עוד ייקח עד שהקטנים שלי יבקעו?" היא חשבה. "אני צריכה לשבת כאן לגמרי לבד! ואף אחד לא בא לבקר אותי". אבל מה היא יכלה לעשות? אמא ברווזה חייבת לשמור על הביצים שלה חמות עד שהן בוקעות.

לבסוף הביצים החלו להיסדק. בזה אחר זה יצאו ברווזונים צהובים מתוך קליפותיהן. הם נענעו את כנפיהם ואמרו, "קוואק, קוואק!"

"איזה יופי!" אמרה אמא ברווזה בשמחה. "איזה חמודים!"

"קוואק קוואק!" הם אמרו.

אמא ברווזה אמרה, "בואו נסתדר בטור. אנחנו נרד לאגם לשחייה הראשונה שלכם." היא ספרה – אחת, שתיים, שלוש, ארבע, חמש. "אוי לא!" היא אמרה. "היו לי שש ביצים!"

אבל ביצה אחת גדולה עדיין הייתה בקן. "טוב," אמרה אמא ברווזה, "נראה שלביצה הגדולה הזו ייקח קצת יותר זמן." אז היא נאלצה ללכת שוב לשבת בקן על הביצה ולחכות עוד קצת.

למחרת, הביצה הגדולה החלה לבקוע. מתוכה יצא עוד אפרוח. אבל אם אפשר לומר זאת, הוא היה מוזר למראה. אפרוח זה היה הרבה יותר גדול מאחרים. הוא לא היה צהוב כלל – הוא היה אפור כהה מראשו ועד רגליו. והוא הלך בתנודות מצחיקות.

כתיבת תגובה